Klacht Bmw nederland: Voortijdige slijtage distributieketting BMW120i

Klachtnummer
# 41068
Gebruiker
JTRO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij een servicebeurt door een BMW specialist werd vastgesteld dat de distributieketting was diende te worden vervangen. De specialist gaf aan dat de toegepaste ketting van slechte (mogelijk Chinese) kwaliteit was en niet had mogen falen gezien het lage kilometrage (minder dan 70.000km). De totale kosten van de reparatie bedroegen ruim Euro 1500!

De oplossing

Ik verwacht van BMW een voorstel om een deel van de gemaakte kosten te vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    JTRO
    Datum
    BMW wijst de klacht af aangezien de auto niet door een officiële BMW dealer is onderhouden.

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen