Klacht BMW: Grote schade als gevolg van nalatigheid

Klachtnummer
# 523529
Gebruiker
LokaleDreps#282
Datum
0 reacties

Details

De klacht

September 2020 is bij mijn BMW 520D het inlaatspruitstuk kapot gegaan als gevolg van een een defecte EGR koeler. Op deze koeler is een terugroepactie geweest maar ik ben door BMW nooit benaderd.
Omdat er een levertijd was van 3 maanden bij de BMW dealer op het inlaatspruitstuk, het ik dit bij mijn lokale garage laten vervangen met een origineel spuitstuk waar zij wel aan konden komen. Mijn auto 3 maanden niet gebruiken lijkt mij geen optie, Normaal gesproken had BMW deze reparatie betaald als het bij de dealer was uitgevoerd.

Nu heeft de dealer wel de EGR vervangen, maar weigert de vervolgschade te vergoeden, hetgeen mij zeer redelijk lijkt, mede omdat zij zelf de reparatie niet binnen een redelijke termijn konden uitvoeren.

De oplossing

De schade vergoeden die geleden is als gevolg van de kapotte EGR koeler.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BMW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BMW?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen