Opgelost door BMW: Niet leveren onderdelen

paulbot

15 juli inbraakschade aan mijn auto gehad. Alle electronische onderdelen zijn gestolen. Het leveren van de nieuwe onderdelen duurt nu al maanden. Tot op heden nog geen gerepareerde auto terug. Het is nu nog wachten op het instrumenten display (met km tellen en toerenteller) en head-up display. Halverwege heeft men het artikelnummer kennelijk gewijzigd bij BMW en gevolg is dat de aansluitkabel kennelijk niet goed geleverd was.

Ik heb bij BMW ge√ęscaleerd maar dit heeft tot op heden alleen als effect dat het de volle aandacht heeft maar feitelijk is nog niets opgelost.

De auto staat bij BMW Dubbelsteyn in Dordrecht maar ik heb niet het idee dat de dealer enige blaam treft. Het is puur een logistiek probleem bij BMW waar men vanuit Nederland en/of Duitsland niet echt vaart zet met het oplossen.

Gewoon nu eens de spullen leveren. Dit zijn standaard onderdelen en als iemand het wil bij BMW zijn die spullen binnen 2 dagen bij de dealer en is de auto binnen 1 week gemaakt.

Wij vinden dat BMW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

paulbot
    de auto is de dag na het plaatsen van de klacht afgeleverd. Dus dit kan gesloten worden. Van BMW Dubbelsteyn een attentie gekregen in de vorm van een diner bon. Nogmaals, issue lag bij BMW NL/DE en niet bij de dealer.

paulbot

Ook een klacht indienen over BMW?