Opgelost door Bmxshopapeldoorn.nl: Ik heb mijn bestelde artikelen niet ontvangen.

angry Opgelost
G.E.T. Lamboo

Ik heb ruim drie weken geleden twee artikelen besteld, standaards voor de BMX-fietsen. Het was een 5 december cadeau, ruim op tijd besteld. Helaas kreeg ik na mijn betaling geen pakket, ook geen mail. Nadat ik zelf contact had gezocht, bleek dat de eigenaar in het ziekenhuis lag, maar hij zou het in orde maken. Na verschillende mails en telefoontjes van mijn kant, kwam na meerder smoezen, uiteindelijk de toezegging dat het pakket bezorgd zou worden. Helaas weer niets.
Op de mail wordt niet gereageerd, telefoon staat uit.

Ik wil graag mijn geld terug, inclusief verzendkosten, of alsnog mijn artikelen ontvangen.

Wij vinden dat Bmxshopapeldoorn.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

G.E.T. Lamboo
    Meneer / mevrouw heeft aangegeven het vervelend te vinden dat ik hier mijn klacht plaats omdat hij er niets aan kan doen dat de bezorger de afspraak niet is nagekomen. Het zou nog steeds om black friday problemen gaan. Ik krijg echter geen track en trace code waarmee ik kan achterhalen waar het in het proces is misgegaan, waardoor toch de indruk ontstaat dat er nog helemaal geen pakket verzonden is.
    Wel kreeg ik aangeboden dat ik naar hem toe mag komen om alsnog mijn bestelling op te halen waarbij ik voor de kinderen een kleinigheidje krijg "want zo is meneer /mevrouw ook wel weer". Ik heb echter gewoon bezorgkosten betaald. Dus dat kleinigheidje is natuurlijk een sigaar uit eigen doos, plus dat ik dan alsnog flink wat kilometers mag rijden, met de kans voor een dichte deur te staan gezien de huidige problematische afhandeling. Ik zou heel graag de track en trace code ontvangen zodat ik inderdaad bij de bezorgdienst kan vragen wat er aan de hand is en anders mijn geld terug. Als er namelijk geen bewijs is dat er is verzonden, dan heeft deze webshop toch wel erg de schijn tegen.
    Naief als ik ben hoop ik op een goede afloop...
    G.E.T. Lamboo
    Inmiddels krijg ik van de webwinkel de melding dat de verzending is afgerond, ik heb dan ook eindelijk een track en trace, maar op de site van DHL staat bij mijn code alleen dat het pakket is aangemeld, maar niet aangeleverd. Deze status staat zo sinds gisterenmiddag. De eigenaar doet dus voorkomen dat alsnog een pakket wordt verzonden, maar dat is weer niet het geval.
    G.E.T. Lamboo
    Uiteindelijk heb ik mijn geld ontvangen nadat ik op Facebook vroeg waar mijn pakket bleef. Voordat ik mijn geld terug kreeg, heeft er een flinke mailwisseling plaats gevonden, waarin ik zelf werd beschuldigd van liegen, opruiing, smaad en laster. Er zou aangifte tegen mij gedaan worden en ook zou deze verkoper mij "binnenkort zien" wat denk ik ook als bedreiging was bedoeld, want vrienden gaan we natuurlijk niet worden. Uiteindelijk heb ik mijn geld dus terug, omdat ik niet eerder de vraag op FB wilde weg halen voor ik mijn geld terug had. Dat was dus de gevoelige snaar. Vervelend allemaal, veel negatieve energie.

G.E.T. Lamboo
Ik heb na veel moeite van mijn kant mijn geld terug. Het is opgelost maar de mailwisseling met alle dreigementen heb ik natuurlijk wel als vervelend ervaren. Ik lees op internet ook veel verhalen over deze meneer die deze manier van werken ook met andere webshops uithaalt, dus niet leveren en hopen dat klanten zich er bij neerleggen zal wel bij het verdienmodel horen.

Ook een klacht indienen over Bmxshopapeldoorn.nl?