Klacht Bn de stem: De bezorging van mijn krant laat te wensen over en vind het schandalig!

Klachtnummer
# 556365
Gebruiker
Kaasblokje#1957
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb sinds 19-09-2020 een abonnement op de zaterdag editie van BN De Stem. Voor een 3 jarig abonnement ging de prijs mooi naar beneden. Maar ik krijg 9 van de 10 keer geen krant. Steeds excuses, ik bel me arm want n wachttijd van een half uur is niks. Ik e-mail etc. De laatste 3 zaterdagen 4-9. 11-9. 18-9 geen krant. Heb dus een 3 jarig contract!! Ik erger me groen en geel en sta machteloos. Wat te doen?

Gewenste oplossing

Mijn lidmaatschap stop zetten, want ik verwacht geen verbetering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bn de stem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bn de stem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen