Wij vinden dat Bn de stem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bn de stem: De bezorging van mijn krant laat te wensen over en vind het schandalig!
Details
Klacht
Heb sinds 19-09-2020 een abonnement op de zaterdag editie van BN De Stem. Voor een 3 jarig abonnement ging de prijs mooi naar beneden. Maar ik krijg 9 van de 10 keer geen krant. Steeds excuses, ik bel me arm want n wachttijd van een half uur is niks. Ik e-mail etc. De laatste 3 zaterdagen 4-9. 11-9. 18-9 geen krant. Heb dus een 3 jarig contract!! Ik erger me groen en geel en sta machteloos. Wat te doen?Gewenste oplossing
Mijn lidmaatschap stop zetten, want ik verwacht geen verbetering.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.