Klacht Bn de stem: Hele slechte bezorging van een hele week vaak 3 x geen krant

Klachtnummer
# 574611
Gebruiker
Krant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Krijg met grote regelmaat geen krant bellen en zeker een half uur voordat je iemand aan de lijn krijg
Och mevr wij zitten met personeels de kort de krant wordt nog na bezorgd wat er ook gebeurd krant wordt niet na bezorgd volgende dag weer bellen vervelend maar wij kunnen niets voor u doen
De rayon manager belt u zo op niets meer gehoord
Nu wil ik de krant opzeggen maar dat kan niet
Maar ik moet wel betalen lijkt me een beetje krom niet opzeggen maar wel blijven betalen

Gewenste oplossing

Ik wil mijn abonnement opzeggen
Als ik met grote regelmaat geen krant krijg ga ik daarvoor ook niet betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bn de stem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bn de stem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen