Wij vinden dat Bn de stem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bn de stem: Hele slechte bezorging van een hele week vaak 3 x geen krant
Details
Klacht
Krijg met grote regelmaat geen krant bellen en zeker een half uur voordat je iemand aan de lijn krijgOch mevr wij zitten met personeels de kort de krant wordt nog na bezorgd wat er ook gebeurd krant wordt niet na bezorgd volgende dag weer bellen vervelend maar wij kunnen niets voor u doen
De rayon manager belt u zo op niets meer gehoord
Nu wil ik de krant opzeggen maar dat kan niet
Maar ik moet wel betalen lijkt me een beetje krom niet opzeggen maar wel blijven betalen
Gewenste oplossing
Ik wil mijn abonnement opzeggenAls ik met grote regelmaat geen krant krijg ga ik daarvoor ook niet betalen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.