Klacht Bn de stem: Mooetc2 ja3 jaar wachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 548787
Gebruiker
J.P.F. Ouden
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil mijn digitale abbonrmentt op zeggen per telefoon nu krijg ik te horen dat ik een 3jarige cintract heb nooit gezegd en ik betaal per maand voel me opgelicht

Gewenste oplossing

Graag de regels zijn zoals de wet is per maand betalen is ook opzeggen met een maand heb op de zelfde manier opgezegd ben telefonisch toen benaderd maar noit gezegd dat het en 3 jarig abbonnnementis of was
Geboden oplossing
Gebeurt niets moet ik nu weer proberen om abbo op te zeggen word gewoon maar mevrouwe u heeft een 3 jarige contract weet vamn niets heword ook gezegd dat ik een bevestiging per mail heb ontvangen en daardoor is het en 3 jarig contract
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bn de stem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bn de stem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen