Klacht Bn de stem: Niet leveren van de krant BNdestem

Klachtnummer
# 591874
Gebruiker
Krantlozen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dat we alle dagen,12 keer, geen krant hebben gehad er wordt van alles beloofd maar dit komen ze niet na.
Beloften we gaan er achter aan.
De bezorger is ziek, toen wij nog werkte zorgde mijn collega dat het de zelfde dag nog op gelost was dat er iemand is.
Je kunt de krant toch digitaal lezen.
U krijgt het geld teruggestort, als je vraagt hoeveel voor een door de weekse krant en voor de zaterdagse wordt gezegd dat het op mijn e mail adres gezet wordt, wacht nog steeds.
Krijg een bon om zelf mijn krant te halen, op 4 adressen geweest geen krant mevrouw U bent de zoveelste al vandaag, moet zelf nog achter mijn krant aan, terwijl we betaald hebben!
Ik zorg er voor dat U morgen de krant krijgt mevrouw, hij moet nog steeds komen.
Ze geven aan dat het heel vervelend is, maar lossen het niet op.
Op deze manier zijn we voor financiers voor de krant.
Los het eens op directie, we zijn echt niet de enige.

Gewenste oplossing

Iedere dag weer de krant in de bus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bn de stem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bn de stem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen