Klacht Bn de stem: Slechte bezorging BNDeStem

Klachtnummer
# 286151
Gebruiker
A.J.M. Nuytemans
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Begin december krant BNDeStem niet bezorgd, klacht hierover ingediend. Op 22 dec. wederom geen krant bezorgd. Weer klacht ingediend en reactie terug was dat dit is doorgegeven aan de bezorger zodat ik de volgende dag wel weer de krant zal ontvangen. Helaas, ook de volgende dag (zaterdageditie) geen krant. Een klacht indienen over de bezorging heeft geen enkel effect bij BNDeStem.

De oplossing

Bij niet bezorgen krant naleveren, excuus en terugbetaling abonnementsgeld van een maand.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bn de stem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bn de stem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen