Klacht Bn de stem: Slechte service, opdringerig, verkoop onder valse voorwendselen

Marjo74

Mijn vader ging vorige week om boodschappen. Helaas is hij overgehaald om een abonnement te nemen op bndestem. Het abo zou zodanig zijn dat alleen de zaterdag editie betaald moest worden en de weekdagen gratis waren. Hij heeft heel duidelijk aangegeven dat hij eerst thuis moest overleggen. Dat zou geen probleem zijn, maar bij thuiskomst zat er al een bevestiging in de mail en ze komen er met geen mogelijkheid onderuit! Hoe ze ook bellen of doen, ze worden van het kastje naar de muur gestuurd. Ze kunnen het abo simpelweg niet betalen, dus het zal ook niet afgeschreven kunnen worden. Nu moeten ze na bezorging 1e exemplaar ( 1 mei ) maar weer contact opnemen?!?!....

Graag het abonnement nietig verklaren en de verkopers wellicht een extra training geven. Mijn ouders voelen zich echt opgelicht! Hebben maanden geleden al moeten knokken om het abonnement op te zeggen, en nu dus weer!

Wij vinden dat Bn de stem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bn de stem?