Klacht BNNVARA: Daarna nooit meer iets gehoord tot ik zelf contact op nam.

J.C. Schipper

Ik heb mij al bij de eerste aflevering van First Dates opgegeven ,ik ben daarop gebeld heb allemaal vragen moeten beantwoorden ,en als laatste een video van maken van 1 minuut wie ik was en hoe oud en waarom ik mij had opgegeven etc.
Door gestuurd en nog geen kwartier later kreeg ik een app dat de vragen en video perfect waren en dat ik was uitgekozen als kandidaat

Ik kreeg toen als antwoord dat ze geen geschikte match konden vinden ,maar ze zouden al mijn gegevens bewaren voor een volgend seizoen !!!!
Het tweede seizoen is geweest maar nooit meer iets gehoord.
En nu zijn er al weer opnames gemaakt en afgerond voor seizoen 3 First Dates Hotel!!!
Ook geen enkele reactie meer ???
Ik zou nu toch wel is na al die goedgekeurde eindeloze vragen en mijn filmpje
"van die plank afgehaald "' worden en ook is mee willen gaan doen ,ik ben een normale uitziende verzorgde vrouw van 56 met geen hele verlanglijst van wat ik specifiek wel en niet zoek in een man .
Dus ik wil 1 ding vragen als u mij wilt / kunt helpen mij ook is te uitnodigen voor het programma , en dat de belofte aan mij wordt waar gemaakt .
Alvast mijn zeer hartelijke dank en met vriendelijke groet ,
Jacolien Schipper

Wij vinden dat BNNVARA hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BNNVARA?