Klacht BNNVARA: Geen geld terug!

Klachtnummer
# 572006
Gebruiker
Patricia
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hadden kaartjes voor een aflevering van even tot hier van 27 november. Dit kon helaas niet doorgaan ivm de corona. Wij kregen dit te horen op 23 november.
Wij zouden dan ook ons geld terug krijgen. Dit is dus niet gebeurd.
Hoe moeilijk is het om de mensen hun geld terug te geven..
Na heel veel mailen en ook nog iemand gesproken te hebben(die zei dat hij mij niet kon helpen) hebben wij tot nu toe nog steeds ons geld niet terug.
Hebben ons ook lid gemaakt omdat we anders geen kaartjes konden kopen.
Dit willen wij uiteraard ook terug en hebben wij ook terug gevraagd, maar daar wordt ook niet op gereageerd.
Echt schandalig!
Wij willen gewoon ons geld terug.

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BNNVARA hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BNNVARA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen