Klacht BNNVARA: Tim Hofman Diss. Ja, wij zijn TEGEN #BOOS

Emmy van der Tol

Tim Hofman Diss. Ja, wij zijn TEGEN #BOOS

Video op YouTube: OK EMMY Kamp Ras (Tim Hofman Diss)
YouTube: http://bit.ly/OkEmmyReleaseOk
Als je je kop in het zand steekt, dan hebben zij gewonnen. Ja, het waait weer over. Neen, het blijft op het internet. En niet te vergeten alle spam en dreigmails van de kijkers van #BOOS.
EEN enkele klacht is genoeg voor Tim Hofman om personen en bedrijven publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. #BOOS toont enkel hun verhaal en neemt alle beschuldigingen klakkeloos over. (Quote Peter R. de Vries: ‘op een schijtlollige manier journalistiek bedrijven’.)
Door terug te vechten hebben wij nu ook onze krantenartikelen en komt ook ons verhaal in de zoekmachines naar boven. En goed beschouwd. Ze stellen niet veel voor, ze zijn maar een fractie van de kijkers, maar ze halen wel ieders naam door het slijk en dat blijft plakken.
Maar het programma #BOOS is niet berekend op degenen die terug vechten. #BOOS denkt hetzelfde als hun ‘slachtoffers’ en willen er geen ruchtbaarheid aan geven.

Wij vinden dat BNNVARA hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BNNVARA?