Klacht Bo-Rent: 50 Euro administratiekosten bij door Borent vermeende schade ondanks volledige afkoop eigen risico
Details
Klacht
We hebben een bestelbusje gehuurd op Woensdag 25 Mei j.l., voor 1 dag. Ik heb toen gekozen voor de totale afkoop van eigen risico en dat kostte mij 19 euro. Toen ik het busje op Donderdag 26 Mei weer terug bracht naar Borent Venlo, werd mij gezegd dat er een deukje in de deur zat en deze zat er volgens de zeer onvriendelijke medewerker, genaamd [naam verwijderd door moderator], nog niet in, iets wat ik ten zeerste bestrijdt! Ik moest in totaal 180 euro ( !!! ) betalen en er werd mij 50 euro admin.kosten in rekening gebracht? Over die 50 euro admin.kosten is met GEEN woord gerept tijdens de uitleg en afhandeling van de huurovereenkomst! Ook beweer ik dat dat bewuste deukje er niet in zat omdat ik nergens mee in aanraking ben gekomen! Tijdens het afsluiten van de huurovereenkomst, werd er gewezen op de mogelijkheden via informatie die prominent op de TOONBANK te zien is, maar waarbij bij ieder te huren type auto NERGENS wordt vermeldt dat er 50 euro adm.kosten wordt berekend bij evt schade!Gewenste oplossing
Ik vind dat ik niet juist ben voorgelicht door de medewerker van Borent Venlo vwb de totale afkoop van het eigen risico. Er wordt door de voorbeelden op de toonbank de suggestie gewekt dat totale afkoop dit ook daadwerkelijk is en er wordt bij ALLE verhuurmogelijkheden met geen woord gerept over 50 euro adm.kosten bij evt schade, ook niet mondeling door de medewerker bij de huurovereenkomst! Met de vraag aan de Borent medewerker waarom dat niet netjes bij de verhuurmogelijkheden op de toonbank wordt vermeldt was het antwoord: "dan zou niemand nog het eigen risico afkopen"!! Ik ben sowieso zeer onbeschoft door deze [naam verwijderd door moderator] behandelt iets wat de andere dienstdoende medewerker op die bewuste Donderdag met het naar buiten lopen ook beaamde! Ik verlang die 50 euro terug want ik heb EN die schade niet gemaakt EN over die 50 euro wordt niets gezegd en vermeldt tijdens de info en afsluiten van de overeenkomst. Ook ben ik schandalig behandelt door die [naam verwijderd door moderator]! Eerste ervaring met Borent!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.