Klacht Bo-Rent: Betalen buskosten zonder te rijden

Klachtnummer
# 278367
Gebruiker
Gisele
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een dag bus betalen bij BORENT in Den Helder met dekens en steekwagen en nog een grotere steekkar zonder dat we maar een centimeter gereden hebben.
Dit alles omdat er geen communicatie was over het feit dat deze bus in geen binnenafstandsbediening had voor de laadbak die wij wel nodig hadden en er de vorige keer wel in zat. Dus toen we vroegen of we een andere bus mochten met afstandsbediening voor de laadbak zijn we afgebekt en geschoffeerd en de tas die ik mee had ook nog kwijt geraakt . Bon had hij ook gelijk achter over gedrukt heb ik later uit de prullenbak gevist .Kortom wij voelen ons beroofd.

De oplossing

Graag enige klantvriendelijk ook al is het vroeg in de ochtend en je voorkeur voor huidskleur bij jezelf houden niet op je klanten bot vieren
Wees professioneel op je werk en als je je wilt afreageren dan moet je dat maar op de sportschool doen .De kosten die zij gerekend hebben terug storten.

1 reactie

  1. Auteur
    Bo-Rent
    Datum
    Geachte mevrouw Carmiggelt, meneer Persad,

    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij onze vestiging in Den Helder.
    We hebben uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling, welke deze in behandeling zal nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Bo-rent Klantenservice

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen