Klacht Bo-Rent: Bo-rent de borg nog steeds niet terug

Henkheideveld

Ik heb vorige week woensdag een bus gehuurd allemaal prima, behalve de prijs. en het terugstorten van de borg.
Bo-rent zit gewoon te profiteren van mijn geld, borg storten alle begrip. op het moment dat ik pin is het zoef zoef van mijn rekening. maar terugstorten ho maar. dit kan gewoon niet.
binnen 12 uur is dit makkelijk te regelen. alles is geautomatiseerd bij Bo-rent dus dit ook. dus ik wil zsm mijn geld terug anders is het lijkt op diefstal.
en zal ik dit breeduit kenbaar maken. verder misleiding met de prijs. ik kom een bus huren voor €99,- dat ga je gewoon niet redden, er komt bij BTW er komt bij eigen risico €17.77 verzekering 5,= inzittende verzekering 4,= totaal incl btw is dat € 152,18 dat is 40% meer dan waar reclame mee gemaakt wordt.

Als eerste wil ik onmiddellijk mijn borg terug (498,76) ten tweede een goede reden waarom ik 40% meer moet betalen?

Zsm de borg terug en geen misleidende reclame. straks zijn we meer als een week verder.
We zouden het eens om moeten draaien, kijken hoe Bo rent dat reageert. ik ga mn bedrag anders maar een terug eisen via de bank als onterechte betaling oid.

Bo-Rent is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?