Klacht Bo-Rent: Bo-Rent geeft restant van borg niet terug.

A3aan

Op 2 september heeft mijn partner een steekladder 2 x 10 treden gehuurd bij Bo-Rent Ypenburg. Het blijkt nu dat bij inlevering van de ladder het geld niet contant terugkrijgt en dat je een paar dagen moet wachten totdat het op je rekening staat.

Geld meteen contant terug geven

Bo-Rent
    Geachte heer/mevrouw Van Rijsinge,Wij verzoeken u vriendelijk uw klacht in de dienen via e-mail. U kunt uw bericht sturen naar klantenservice@bo-rent.nl. Volledigheidshalve verzoeken wij u om onderstaande gegevens te vermelden in uw klacht. Alleen met genoemde gegevens kunnen wij uw klacht in behandeling nemen.- Contractnummer waarop de goederen gehuurd zijn.
    - Vestiging waar de goederen gehuurd zijn.
    - Uw contactgegevens.Het klopt dat, uit veiligheidsoverwegingen, het restant borgbedrag retour wordt gestort op een door u aangegeven rekeningnummer. Het terug storten duurt doorgaans 3 tot maximaal 5 werkdagen na retourneren van de huurgoederen. Deze regel wordt landelijk toegepast bij ons vestigingen.In afwachting van uw klacht per e-mail, verblijven wij,Met vriendelijke groet,
    Bo-rent KlantenserviceTer informatie: uw klacht wordt buiten Klachtenkompas.nl afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?