Klacht Bo-Rent: Bo rent houdt borg vast.

Mellepel82

Heb op 25/7 een busje gehuurd met een borg van 1300 euro via mijn creditcard. Nog steeds geen terugboeking van de borg. Heb 2 maal gebeld en 1 maal gemaild. Bo rent beweert dat de fout niet bij hen ligt. Verwijst mij naar mijn bank. Bank geeft aan dat zij niks kunnen doen; pas na de 21 wettelijke dagen. Bo rent dient de gepaste acties te ondernemen. Helaas is dit niet de eerste keer. In september is dit ook gebeurd. Precies hetzelfde verhaal. Pas nadat ik mijn klacht hier had geplaatst werd er actie ondernomen.

Directe terugstorting van mijn borg. Ik ga zeer binnenkort op vakantie en huur een auto met borg die ik nu dus niet kan betalen doordat het geld wordt vastgehouden door Bo rent.

Geachte meneer/mevrouw Beumer,
    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring.
    Vriendelijk verzoeken wij u uw klacht in het vervolg direct te richten aan klantenservice@bo-rent.nl of via ons contactformulier welke u terug vindt op onze website www.bo-rent.nl. Op deze manier kunnen wij uw klacht sneller in behandeling nemen. U geeft aan dat u de klacht reeds naar Borent gemaild heeft, uw klacht is hier echter niet bekend, om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag van u het contractnummer en/of filiaal waar de betreffende auto is gehuurd.
    In afwachting van uw reactie.
    Borent klantenservice
    Mellepel82
    Ik heb vorige week 2 keer gebeld met filiaal hoorn. Zij hebben contact gehad met het hoofdkantoor en zouden het regelen...not. Ik heb filiaal Hoorn afgelopen donderdag gemaild. Ik heb zaterdag een mail gestuurd via de website van Bo Rent zelf waarbij de site aangaf dat de klacht was verstuurd. Tegelijkertijd heb ik de klacht hier geplaatst. U vraagt mij deze klacht hier niet te plaatsen maar op welke wijze worden de zaakjes dan geregeld? Hoe vaak moet je vragen of dingen op orde kunnen worden gemaakt? In september is dit ook gebeurd en heb tientalken keren gebeld en mijn klacht uiteindelijk pas opgelost gekregen toen ik het hier plaatste. Heeft bijna 3 weken geduurd. Contractnummer is; 415084415 op naam van RE Martinus. Huurdatum 25/07 in Hoorn NH.
    Geachte heer/mevrouw Beumer,

Bedankt voor uw reactie.
    We hebben uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling welke deze in behandeling zal nemen.

Borent Klantenservice

Mellepel82
    We wachten af. Helaas leert de ervaring dat het zal duren. Helaas heb ik die tijd niet ivm mijn vakantie. Ik zal er dus bovenop zitten.😡
    Mellepel82
    We zijn nu dinsdagmiddag 15 uur; bijna weer 2 dagen verder. Nog niks van Bo Rent gehoord en nog steeds mijn borg van 1300 euro niet terug😠
    Bo-Rent

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?