Opgelost door Bo-Rent: BO RENT NALATIG BIJ INFORMEREN KLANT: KLACHT BO-RENT

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106668
Gebruiker
Fels
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik had voor een daag een bus bij de filiale in Venlo gehuurd. De bus word de volgende
daag/ tegen 17:00 uur teruggebracht en op het parkeerplaats van Bo-rent parkeert.

De Tankbon en de papieren netjes in de bus achtergelaten.

Het probleem was dat ik niet door den medewerker van Bo-rent geinformiert was
dat ik meteen nar het parkeren een sms had moeten sturen. het was ook niet
op dat stempel vermeld, dat de sms meteen nodig was.
Dus had ik de sms pas de volgende daag verstuurd.

Nu word 50 Euro etxtra voor een daag berekend, die ik niet heb gebruikt.
Het is snel verdient geld voor Bo-rent, as de klant nalatig worden informeert!!!!!

Bij het uitleggen van het problem via de telefon, was de Filialmanager van Bo rent Venlo
heel agressiv en erg onvriendelijk. Het was een zo slecht gedraag, dat ik noit meer een auto zul huren bij Bo-rent.
Ik ben er echt ziek van geworden.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Bo-Rent
    Datum
    Geachte heer Fels,
    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij onze vestiging in Venlo.
    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling welke deze in behandeling zal nemen.
    De klacht zal buiten Klachtenkompas.nl worden afgehandeld met u.
    wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Bo-rent Klantenservice
  2. Auteur
    Fels
    Datum
    Naar overleeg ga ik nu aangifte bij de politie doen.
    De kosten voor de tweede daag inkl. alle extra zijn
    bewust te onrecht geteld.
    Bo-Rent heeft niet an min doorgegeven dat de
    te onrecht ingehouden geld zul worden terugbetald.
  3. Auteur
    Fels
    Datum
    De Directie van Bo-Rent heft zich voor het slechte gedraag
    van de Manager van de Filiale Venlo verontschuldigt.
    Het te onrecht ingehouden geld zul binnen 5 dagen
    worden terugbetaald.
  4. Auteur
    Fels
    Datum
    De Directie van Bo-Rent heft zich voor het slechte gedraag
    van de Manager van de Filiale Venlo verontschuldigt.
    Het te onrecht ingehouden geld zul binnen 5 dagen
    worden terugbetaald.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen