Klacht Bo-Rent: Borg wordt niet terug betaald

Klachtnummer
# 154013
Gebruiker
pjm timmermans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De borg die ik betaalde bij de huur van een diamantboor is na een week nog steeds niet terug betaald. Is toch ruim 200 euro!

De oplossing

Schade vergoeding tegemoetkoming dan wel anders

1 reactie

  1. Auteur
    Bo-Rent
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer Timmermans,

    In reactie op uw klacht, zoals bekend wordt de borg met aftrek van de huurkosten binnen 4 dagen teruggestort. U heeft de machine maandag 8 februari j.l. gehuurd en deze dezelfde dag weer teruggebracht, dit is dan ook geen week geleden, maar slechts 4 dagen. De terugstorting is door ons bij de bank aangeboden d.d. 9 februari en deze betaling is verwerkt op 10 februari rond 16:00 uur. U zou de betaling uiterlijk in de loop van de ochtend binnen moeten krijgen of deze reeds gisteren binnen hebben gehad. Het bedrag is dan binnen 4 werkdagen weer bij u retour. Erop vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen