Klacht Bo-Rent: Geen borg terug

Klachtnummer
# 421610
Gebruiker
IG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de middag de huurbus ingeleverd. 4 uurtjes gehuurd en nu al een dikke week wachten op mijn borg!

De oplossing

Mijn borg terug

1 reactie

  1. Auteur
    Bo-Rent
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Geurts,
    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij een van onze vestigingen.
    Vriendelijk verzoeken wij u uw klacht in het vervolg direct te richten aan info@bo-rent.nl of via ons contactformulier welke u terug vindt op onze website www.bo-rent.nl. Op deze manier kunnen wij uw klacht sneller in behandeling nemen.
    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag van u het contractnummer waarop de betreffende auto is gehuurd alsmede uw contactgegevens. Dit kunt u zenden aan info@bo-rent.nl.
    Wij zullen uw klacht dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en buiten klachtenkompas verder met u afhandelen.
    In afwachting van uw reactie,
    Met vriendelijke groet,
    Bo-rent Klantenservice

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen