Klacht Bo-Rent: Gehuurde auto werkt niet

Jenny

We hebben vandaag een auto gehuurd bij een bo-rent vestiging en 20 km naar huis gereden . Nu willen we naar een belangrijke afspraak ....start de auto niet
De betreffende vestiging gebeld....kan een buurman u niet helpen ? Pardon maar volgens mij zijn er mensen die werken ik kom een auto huren bij jullie en dan zou ik het fijn vinden dat deze ook werkt.
Probeer er een acculader aan te leggen en kijk of hij het morgenochtend doet .

Met als gevolg afspraak dus niet gehaald en vandaag dus geen werkende auto.
Nu nog maar hopen dat ze de huur van vandaag er op zen minst aftrekken van het bedrag want ik kan nu dus niet van de gehuurde auto gebruik maken.

Graag zouden wij een werkende auto hebben zodat we in ieder geval er gebruik van kunnen maken want de huur moeten we wel betalen

Bo-Rent
    Geachte heer/mevrouw Spriet,
    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij een van onze vestigingen.
    Vriendelijk verzoeken wij u uw klacht in het vervolg direct te richten aan info@bo-rent.nl of via ons contactformulier welke u terug vindt op onze website www.bo-rent.nl. Op deze manier kunnen wij uw klacht sneller in behandeling nemen.
    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag van u het contractnummer waarop de betreffende auto is gehuurd alsmede uw contactgegevens. Dit kunt u zenden aan info@bo-rent.nl.
    Wij zullen uw klacht dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en buiten klachtenkompas verder met u afhandelen.
    In afwachting van uw reactie,
    Bo-rent Klantenservice

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?