Opgelost door Bo-Rent: Kapotte bus en onvriendelijk personeel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119008
Gebruiker
ano
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben gisteren een busje gehuurd waarmee we ongeveer 300 kilometer mee moeten rijden om te verhuizen. Al vanaf het moment dat we op de snelweg zaten bleek er al iets niet goed te zijn aan het busje. Met pijn en moeite aangekomen op onze bestemming (na 150 kilometer) hebben we gebeld met het filiaal waar we het busje hebben gehuurd. Desbetreffende persoon was hartstikke onvriendelijk en zat wat te schelden aan de telefoon. Na een paar keer heen en weer bellen konden we 20 kilometer verderop een andere bus halen uit een andere filiaal. Maar men wilde wel dat we met de kapotte bus ernaartoe zouden rijden. Dit was onverantwoord en hebben we dus ook niet gedaan. Na dit gemeld te hebben werd er boos en onvriendelijk gereageerd. We mochten alsnog het goede busje ophalen en de kapotte laten staan. Eenmaal in het andere filiaal bleek dat we het busje ook weer daar moesten inleveren en dus in totaal een reis van 600 kilometer moeten malen i.p.v. 300. Nooit meer bo rent!!!

De oplossing

Vergoeding voor de extra gemaakte kosten vanwege het wegbrengen van het busje naar het andere filiaal.

2 reacties

  1. Auteur
    Bo-Rent
    Datum
    Geachte mevrouw Ek,
    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij onze vestiging in Delft.
    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling welke deze in behandeling zal nemen.
    De klacht zal buiten Klachtenkompas.nl worden afgehandeld met u.
    wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Bo-rent Klantenservice
  2. Auteur
    ano
    Datum
    Netjes een vergoeding gekregen voor de extra gemaakte kosten!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ano
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?