Klacht Bo-Rent: Onvoldoende uitleg van voertuig en niet terug reageren op mail
Details
Klacht
Door stormschade deur open/dichtgewaaid doordat er geen uitleg is gegeven over de juiste manier van vergrendelen ook niet door middel van informatie sticker.Borgsom van 300 euro exclusief btw,niet retour voor klein deukje in achterdeur,in gebreke blijven van personeel inzake deze,daar het die dag stormde en er ook windstoten waren.Toezegging gedaan om het met wagenparkbeheerder op te nemen en daarover terug te bellen. Niet gebeurd en op een mail word ook niet gereageerd.
Gewenste oplossing
Geld terug van borgsom,was ik van de juiste informatie voorzien had ik deze ook gebruikt en had de deur helemaal niet dicht hoeven waaien.In gebreke blijven van personeel.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.