Klacht Bo-Rent: Onvoldoende uitleg van voertuig en niet terug reageren op mail

Ron

Door stormschade deur open/dichtgewaaid doordat er geen uitleg is gegeven over de juiste manier van vergrendelen ook niet door middel van informatie sticker.Borgsom van 300 euro exclusief btw,niet retour voor klein deukje in achterdeur,in gebreke blijven van personeel inzake deze,daar het die dag stormde en er ook windstoten waren.
Toezegging gedaan om het met wagenparkbeheerder op te nemen en daarover terug te bellen. Niet gebeurd en op een mail word ook niet gereageerd.

Geld terug van borgsom,was ik van de juiste informatie voorzien had ik deze ook gebruikt en had de deur helemaal niet dicht hoeven waaien.In gebreke blijven van personeel.

Bo-Rent
    Geachte meneer Dingemans,
    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij onze vestiging in Rhoon.
    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling welke deze in behandeling zal nemen.
    De klacht zal buiten Klachtenkompas.nl worden afgehandeld met u.
    wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Bo-rent Klantenservice
    Ron
    Bo-Rent heeft terug gereageerd,ze zouden het buiten Klachtenkompas om willen afhandelen.Nou ze maken zich er wel heel makkelijk vanaf,hebben schijnbaar niet eens de moeite genomen om de E-mail te lezen.Staat namelijk in dat de openstaande deuren zijn dicht c.q.open zijn gewaaid omdat de vergrendeling niet deugde en er geen enkele uitleg is gegeven,personeel heeft dit ook zelf ervaren!Nu zeggen ze dat ik de deuren beter vast had moeten houden,beetje moeilijk als je aan laden bent en handen vol!

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?