Klacht Bo-Rent: Onvriendelijk en weinig behulpzaam en naar mijn mening te hoge borg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120948
Gebruiker
johnvelden
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Via internet een busje met laadklep gehuurd van 23 juli 2015 17.30 tot 24 juli 2015 17.30. Dit verliep allemaal prima. Toen ik echter om 17.35 op het betreffende adres aankwam was te poort al gesloten en kon ik niet meer binnen. De toegangsdeur van het pand zelf was nog wel geopend. Roepen en bellen hielp niet. Het was toen nog ruim voor sluitingstijd. Toen maar gewacht tot de betreffende medewerkers naar buiten kwamen. Deze waren op geen enkele manier genegen om mij te helpen en de gehuurde auto te verstrekken. Die avond had ik 4 mensen gereserveerd om een deel van mijn inboedel te verhuizen maar daar hadden de heren geen enkele boodschap aan. Ze moesten beide snel naar huis en de "klant" kon gewoon stikken. Ik dacht dat de klant koning was, nou bij Bo-rent helemaal niet. Alle hulp bij thuiskomst maar naar huis gestuurd. De andere dag ging ik de auto halen en toen bleek dat ik weer vast zat aan de tijden van het contract dus tijdig terugbrengen anders een dag extra betalen.

De oplossing

Klant gerichte opstelling van medewerkers. Kleine moeite om auto te verstrekken mede gezien het feit dat ik gewoon tijdig aanwezig en de medewerkers eerder te vroeg weg waren dan dat ik te laat was.
Terugbetaling van de helft van het bedrag lijkt mij gezien de tijd dat ik van de auto gebruik heb kunnen maken op zijn plaats, de hele avond heb ik niets kunnen doen, alleen alles met mijn eigen personeneauto's. Een training voor deze medewerkers om meer klantgericht te werk te gaan kan ik niet afdwingen maar dat lijkt me voor deze medewerkers in elk geval op zijn plaats. Het gezegde "wiens brood men eet wiens brood men eet" is bij deze medewerkers al lang zoek.

3 reacties

  1. Auteur
    Bo-Rent
    Datum
    Geachte meneer Van der Velden,

    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij onze vestiging in Breda.
    Vriendelijk verzoeken wij u uw klacht in het vervolg direct te richten aan klantenservice@bo-rent.nl of via ons contactformulier welke u terug vindt op onze website www.bo-rent.nl. Op deze manier kunnen wij uw klacht sneller in behandeling nemen.
    We hebben uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling, welke deze in behandeling zal nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Bo-rent Klantenservice
  2. Auteur
    johnvelden
    Datum
    Ik wacht graag de reactie van Bo rent af.
    De uitdrukking is onjuist getypt:Wiens brood men eet diens woord men spreekt is de juiste!
  3. Auteur
    johnvelden
    Datum
    Niets gehoord van Borent. Gezien mijn slechte ervaringen bij het huren van een auto, sta ik daar ook niet van te kijken. Een reactie lijkt me toch het minste wat dit bedrijf kan doen. Geen overheid of semioverheid en toch zo werken!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johnvelden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen