Opgelost door Bo-Rent: Restant borg niet retour

Riëtteverhoeven

We hebben een busje gehuurd bij Bo-rent, borg betaald, het busje op zondagavond teruggebracht en sleutel in daarvoor bestemde kluis gedeponeerd. Het restant van de borg kon worden opgehaald de volgende dag of zou worden overgemaakt indien niet mogelijk was te komen. Dit laatste was het geval, echter wij hebben niets retour ontvangen. Bo-rent beweert dit bedrag in cash te hebben overhandigd, echter op de dag dat dit zou hebben plaatsgevonden, zijn wij niet bij Bo-rent geweest. Er is geen kwitantie, geen afstempeling van het contract, helemaal geen bewijs van overhandiging. Baliepersoneel beweert dit met management te hebben opgenomen, maar tot nog toe wordt volgehouden dat betaling heeft plaatsgevonden. Verdere acties richting Bo-rent is niet mogelijk. Het gaat om een bedrag van 165 euro.

Wij willen graag het restant van de borg, te weten 165 euro, retour.

Bo-Rent
    Geachte mevrouw Verhoeven,Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij een van onze vestigingen.Vriendelijk verzoeken wij u uw klacht in het vervolg direct te richten aan klantenservice@bo-rent.nl of via ons contactformulier welke u terug vindt op onze website www.bo-rent.nl. Op deze manier kunnen wij uw klacht sneller in behandeling nemen. Volgens onze administratie hebben wij onder uw naam geen eerdere klacht van u mogen ontvangen zoals u schetst in uw melding op Klachtenkompas.nl.
    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag van u de locatie waar u de bus heeft willen huren alsmede uw contactgegevens. Dit kunt u zenden aan klantenservice@bo-rent.nl.
    Wij zullen uw klacht dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en buiten klachtenkompas verder met u afhandelen.
    In afwachting van uw reactie,
    Bo-rent Klantenservice
    Riëtteverhoeven
    Bo-rent heeft heel snel gereageerd en de klacht is naar wens afgehandeld.

Riëtteverhoeven

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?