Opgelost door Bo-Rent: Restant borg niet retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42785
Gebruiker
Riëtteverhoeven
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben een busje gehuurd bij Bo-rent, borg betaald, het busje op zondagavond teruggebracht en sleutel in daarvoor bestemde kluis gedeponeerd. Het restant van de borg kon worden opgehaald de volgende dag of zou worden overgemaakt indien niet mogelijk was te komen. Dit laatste was het geval, echter wij hebben niets retour ontvangen. Bo-rent beweert dit bedrag in cash te hebben overhandigd, echter op de dag dat dit zou hebben plaatsgevonden, zijn wij niet bij Bo-rent geweest. Er is geen kwitantie, geen afstempeling van het contract, helemaal geen bewijs van overhandiging. Baliepersoneel beweert dit met management te hebben opgenomen, maar tot nog toe wordt volgehouden dat betaling heeft plaatsgevonden. Verdere acties richting Bo-rent is niet mogelijk. Het gaat om een bedrag van 165 euro.

De oplossing

Wij willen graag het restant van de borg, te weten 165 euro, retour.

2 reacties

  1. Auteur
    Bo-Rent
    Datum
    Geachte mevrouw Verhoeven,Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij een van onze vestigingen.Vriendelijk verzoeken wij u uw klacht in het vervolg direct te richten aan klantenservice@bo-rent.nl of via ons contactformulier welke u terug vindt op onze website www.bo-rent.nl. Op deze manier kunnen wij uw klacht sneller in behandeling nemen. Volgens onze administratie hebben wij onder uw naam geen eerdere klacht van u mogen ontvangen zoals u schetst in uw melding op Klachtenkompas.nl.
    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag van u de locatie waar u de bus heeft willen huren alsmede uw contactgegevens. Dit kunt u zenden aan klantenservice@bo-rent.nl.
    Wij zullen uw klacht dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en buiten klachtenkompas verder met u afhandelen.
    In afwachting van uw reactie,
    Met vriendelijke groet,
    Bo-rent Klantenservice
  2. Auteur
    Riëtteverhoeven
    Datum
    Bo-rent heeft heel snel gereageerd en de klacht is naar wens afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Riëtteverhoeven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen