Klacht Bo-Rent: Slecht geïnformeerd borg terugstorting

ML

Gisteren heb ik een busje gehuurd bij Delft Bo-rent Delft. De medewerker was niet bepaald klantvriendelijk, toen ik zei dat ik het eigen risico niet wilde afkopen. Hij duwde mij het pinapparaat onder de neus en ik pinde 1500€.
Bij terugkomst ging de medewerker het busje controleren en ik stond dus even te wachten bij de brede toonbank. Plots viel mij oog op een bordje dat achter een aantal producten op de toonbank stond bij één van de andere kassa's die niet in gebruik was. Daarop stond dat voor de borg ook gebruik gemaakt kon worden van creditcard. Toen ik de medewerker zei dat hij mij die mogelijkheid niet had geboden, antwoordde hij dat ik dat zelf had kunnen zien. Aangezien hij mij niet bij die kassa had geholpen en hij het pinapparaat letterlijk voor mij neergegooid had, was dat niet zo voordehandliggend. Ik zei dat hij mij op die mogelijkheid had moeten wijzen maar hij haalde zijn schouders op. Dus nu moet ik bijna een week op mijn geld wachten. Zeer slechte service!!!

Medewerker aanspreken op zijn horkerige gedrag, hem erop wijzen dat hij klantvriendelijker moet zijn en duidelijker vermelden dat de klant ook gebruik kan maken van creditcard voor borgstelling. Want ik krijg sterk het vermoeden dat Bo-rent leuke dingen voor zichzelf doet met al die borg-bedragen, inclusief de afkoopbedragen (de medewerker reageerde behoorlijk geïrriteerd dat ik dat niet deed). Opvallend: de bewuste bestelbus had een aantal lelijke schades toen ik hem ophaalde, waar andere klanten vast voor hadden betaald, maar die niet gerepareerd waren.

Bo-Rent
    Geachte mevrouw Hamerslag,
    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij onze vestiging in Delft.
    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling welke deze in behandeling zal nemen.
    De klacht zal buiten Klachtenkompas.nl worden afgehandeld met u.
    wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Bo-rent Klantenservice
    ML
    De beloofde reactie van de klantenservice is tot op heden niet gekomen.
    Bo-Rent
    Geachte mevrouw Hamerslag,

In navolging op uw schrijven van 20 juni 2015 informeer ik u als volgt.
    ______________________________
    Op onze vestiging te Delft kunt u uw borg voldoen met behulp van pin, creditcard of contant.

Op meerdere locaties op onze balie staan bordjes met hierop vermeld dat wanneer u de borg contant of per pin voldoet het restant van uw borg binnen vijf werkdagen op uw rekening wordt teruggestort. Bij gebruik van de creditcard incasseren wij de kosten van de reeds eerder afgegeven autorisatie.

Daarnaast kunt u zelf ten aller tijden vragen wat de betaalmogelijkheden zijn om deze borg te voldoen, voordat u tot pinnen over gaat.

Wij zullen een en ander met de betreffende medewerker bespreken.
    _______________________________

Marchel Louwe

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?