Opgelost door Bo-Rent: Teveel ingehouden borg

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 191358
Gebruiker
H.J.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 03-10-2016 heb ik een 6.2 meter snelbouw steiger gehuurd a €54,00p/wk.Contractnummer 431035415 Deze steiger is op 17-102016
Van de betaalde borg (€400,00) is slechts € 173,60 teruggestort. Het verschil € 118,40
In de eindafrekening wordt 3 weken ipv 2 weken huur in rekening gebracht. Tevens wordt € 25,11 aan afkoop risico in rekening gebracht terwijl ik aangegeven heb dat dat ik dat risico zelf wilde nemen. Tot slot wordt BTW in rekening gebracht terwijl in het huurcontract niet expliciet BTW wordt aangegeven. Als particulier ga ik er dan van uit dat het huurbedrag incl, BTW is. E-mails en telefonische gesprekken met de filiaalleider hebben niet tot een bevredigende oplossing geleid.

De oplossing

Alsnog terug storten van het teveel ingehouden bedrag van € 173,60

2 reacties

  1. Auteur
    Bo-Rent
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer van Rooijen,
    Allereerst betreuren wij uw negatieve huurervaring bij onze vestiging.
    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling welke deze in behandeling zal nemen.
    De klacht zal buiten Klachtenkompas.nl met u worden afgehandeld .
    wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Bo-rent Klantenservice
  2. Auteur
    H.J.
    Datum
    De klacht is door het hoofdkantoor van Bo-Rent op redelijke manier afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.J.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bo-Rent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen