Klacht Bob's Groceries: Bestelling betaald, maar niet ontvangen.

Klachtnummer
# 441535
Gebruiker
YG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ergens in maart 2020 een bestelling gedaan en hier al voor betaald. Tot op heden (5 mei 2020) niets ontvangen. Meerdere keren gemaild, maar geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar.

De oplossing

Geld terug of bestelling alsnog leveren. Desnoods andere producten als voorraad het probleem is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bob's Groceries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bob's Groceries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen