Klacht Bob's Groceries: Betaalde bestelling niet geleverd.

Klachtnummer
# 421523
Gebruiker
Gebruiker1580656046
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25.09.2019 plaatste ik bij webshop www.bobsgroceries.nl een bestelling t.w.v. €39,80 die direct betaald is via Ideal. De bestelling is niet geleverd, ondanks herhaalde pogingen tot contact (telefonisch, via e-mail en via het contactformulier op hun website). Meerdere mails en reacties bleven sinds november onbeantwoord.

De oplossing

Aangezien ik geen vertrouwen meer heb in een levering, wil ik mijn geld teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bob's Groceries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bob's Groceries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen