Opgelost door Bob's Groceries: Bob's Groceries levert niets

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 448395
Gebruiker
L.C.M. Rosier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan, betaald, maar niets geleverd gekregen. Geen antwoord op email. Telefoon wordt niet beantwoord.
Ga nu maar aangifte doen....

De oplossing

Bestelde spullen leveren of geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bob's Groceries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.C.M. Rosier
Datum
Uiteindelijke oplossing
De webshop reageerde nadat ik aangifte had gedaan van oplichting opeens binnen 30 minuten. Ze zouden de transactie annuleren en het bedrag terug storten. Dit is een week later gelukkig gebeurd en afgezien van de absurde emails van Bob ben ik tevreden met de oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bob's Groceries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen