Opgelost door BOB Autowas: Betalen voor was programma terwijl ik een abonnement heb!

Danielle.

Wij hebben 2 autowas abonnementen voor onze auto's. Deze worden per automatische incasso afgeschreven door Buckarroo.
Plotseling ontving ik een e-mail met " laatste sommatie melding" het abonnements bedrag + 15,- administratie kosten.
Ik heb nooit eerdere mails ontvangen dat een betaling niet is gelukt of iets.
Ik heb direct melding gemaakt van dit bericht en de medewerkster van bob autowas schreef mij dat uit coulance de 15,- werd kwijt gescholden en zij mijn abonnement weer op actief zou zetten.
De volgende dag wilde ik mijn auto wassen en kreeg ik te horen dat mijn abonnement niet actief is. Ik heb het hele verhaal uitgelegd aan de medewerker van Bob Autowas Rotterdam en die vertelde mij dat ik nu moest betalen en dat ik dan mijn bonnetje moest opsturen zodat dit bedrag verrekend kon worden.

Nadat ik mijn bonnetje per mail had opgestuurd naar Bob Autowas, kreeg ik te horen dat ze mijn abonnement vergeten was op actief te zetten voor betaling, en helaas niet de kosten van het standaard programma wilde terug betalen. En dat terwijl mijn abonnement gewoon nog loopt!!
Ik heb nog gevraagd of ik de 12 euro op een tegoed kaart kan krijgen, maar niets van dat alles!
Wat slecht dat ik informatie krijg van de locatie terwijl het hoofdkantoor er niets mee kan!

Tegoedbon of 12 euro terug voor het wasprogramma dat ik moest betalen terwijl ik elke maand voor 2 abonnementen betaal

BOB Autowas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Danielle.
Bob autowas heeft na mijn klacht telefonisch contact met mij opgenomen. Dit gesprek heb ik als prettig ervaren. De medewerkster heeft mijn klacht serieus genomen en uitleg gegeven over de werkwijze van Bob Autowas. Ivm automatische incasso is geld teruggave niet mogelijk. De locatie medewerkster had mij foutieve informatie gegeven. Ik heb netjes thuis een kortingsbon gekregen en excuses. Ik ben erg tevreden over hoe het hoofdkantoor van Bob Autowas uiteindelijk met mijn klacht is omgegaan!

Ook een klacht indienen over ?