Klacht Bob de Verbouwer: Schade veroorzaakt door aftimmering zolder. ******* wil niet komen kijken.

Kilgootdame

In september 2011 heet ******* die zich ook wel Bob de Verbouwer noemt op mijn verzoek mijn zolder afgetimmerd met gipsplaten. Sindsdien had ik wat lekkage in huis maar ik had nooit de link gelegd met deze klus van ******. Dit tot de schilder in dit voorjaar kwam en noemde dat er iets niet klopte en ik de loodgieter naar de kilgoten moest laten kijken. Dat gedaan. Loodgieter constateerde dat er wel 15 schroeven door het zink (voorkant huis) en koper (achterkant huis) staken. Volgens hem gebeurd bij het aftimmeren van *******. Daarom begin juni gelijk ****** gemaild (geen reactie) en gebeld om hem dit te vertellen en te vragen te komen kijken. Hij reageerde erg ontwijkend. Kon hij nooit gedaan hebben. Hij had niet van die lange schroeven. En het was te lang geleden. Eerst zou hij komen kijken de volgende week. Hij kwam niet. Weer gebeld. Hij had opeens geen tijd meer. Nu wil hij nergens meer van weten en niet eens komen kijken. Hij weet ook niet of hij hiervoor verzekerd zou zijn...

Ik wil dat ***** komt kijken of als hij dat niet wil dat hij zijn verzekering inschakelt. Het lijkt me dat je als klusbedrijf toch verzekerd bent voor als er iets mis gaat... Verder wil ik dat de kilgoot aan de voorkant van het huis vervangen wordt (zink is minder duur om te vervangen) en het koper aan de achterkant van het huis minimaal gerepareerd (of eventueel ook vervangen) wordt. Dit mag hij zelf doen of hij mag de rekening van een loodgieter die ik dat laat doen betalen.

Wij vinden dat Bob de Verbouwer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bob de Verbouwer?