Klacht Bob Mobile Deutschland: Ik weet niet eens waarvoor ik betaal.

Klachtnummer
# 250359
Gebruiker
s.yuksel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er wordt 5,- per week bijgeschreven aan mijn factuur. Dit is niet de bedoeling en ik weet niet eens waarvoor ik betaal.

De oplossing

ik zou graag willen dat ik dit geld die ik hiervoor heb betaald terug kan krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bob Mobile Deutschland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bob Mobile Deutschland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen