Klacht Bob Mobile Deutschland: SMS dienst

# 194758
mrjlndtznbrg

Op mijn T-Mobile factuur staat dat ik een abonnement op n site heb: Zumodi. Ik heb een bezwaar indien, ik heb nog nooit van deze site gehoord. Ik kreeg terug: Volgens ons systeem heeft u onze website bezocht welke onze service adverteert met uw mobiele telefoon. Uw telefoon was via 3G of 4G verbonden en zodoende werd uw mobiele nummer herkend en bevestigd door uw mobiele provider, tevens werd geverifieerd dat een verzoek via de mobiele telefoon werd gestuurd. Op het moment dat de bevestigingsknop werd geselecteerd is de abonnementsdienst op 03/08/2016 van start gegaan. De kosten en de frequentie van de dienst, alsmede andere relevante informatie aan u werden verstrekt via onze website. Hierna is ook een gratis welkomstbericht naar uw telefoon gestuurd welke de aanmelding op onze dienst bevestigde. Er is geen gegronde reden om een vergoeding toe te kennen aangezien alle informatie betreffende het abonnement bekend was gemaakt voordat de dienst werd bevestigd.

Ik heb nooit van deze site gehoord, ik heb geen bevestigings-SMS gehad, ik heb niet bewust gekozen om een dienst van €5,00 per week af te sluiten en ik wil mijn geld terug!

Wij vinden dat Bob Mobile Deutschland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bob Mobile Deutschland?