Klacht Bobike: Deel bobike voorzitje ‘zomaar’ afgebroken.

Gebruiker1532898093

Voorzitje nu 3 jaar oud. Tijdens het fietsen, zonder val of wat dan ook, is het voetje van de bobike exclusive mini urban black plotseling afgebroken. Mogelijk doordat mijn dochter van 1 haar voetjes heen en weer bewoog oid. Verder laat de rand los. Die klik ik nu steeds terug. Ik heb het stoeltje nooit voor zware kinderen oid gebruikt, oudste dochter zit al geruime tijd in een bobike achterzitje. Tevens staat de fiets altijd binnen dus het kunststof kan ook niet door de zon verstechterd zijn.

Ik verzoek Bobike in het kader van mijn wettelijk recht op een deugdelijk product mij tegemoet kan komen. Ik zou er van uit moeten kunnen gaan dat dit stoeltje niet na 3 jaar netjes te zijn gebruikt, weggegooid hoeft te worden.

Ik wil graag een nieuw zitje ontvangen of een tegemoetkoming om zelf 1 te kopen.

Wij vinden dat Bobike hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bobike?