Klacht Bobike: fietstoeltje  Bobike Exclusive mini

Klachtnummer
# 116285
Gebruiker
tvd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb het fietsstoeltje  Bobike Exclusive mini. Deze gekocht naar aanleiding van de uitslag van de consumentenbond. wat ik niet begrijp.HELAAS! De bandjes ( die hard zijn ) snijden al na 5 min in de nek van myn kindje na langere tijd tot bloedens toe. By de winkel geweest daar gaf men aan deze klacht vaker te krijgen. De winkel heeft ook namens bobike geen passende oplossing. Alleen de stoel ruilen voor een goedkopere versie met zachte bandjes kan. Een stoel die kleiner / minder luxe en geen stuurtje heeft ervoor terug. Daar heb ik niet voor gekozen.

De oplossing

Een juiste oplossing waarbij ik niet naar een minder luxe uitvoering ga zonder stuurtje voor myn kind. Iets waarbij mijn kindje niet haar jas aan moet met de warmte alleen om haar nekje te beschermen. Mocht dit onmogelijk zijn lijkt een compensatie my op zijn plek aangezien dit my 80 euro heeft gekocht en ik er zo totaal geen plezier van ervaart.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bobike hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bobike?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen