Klacht Bobike: fietstoeltje  Bobike Exclusive mini

tvd

Ik heb het fietsstoeltje  Bobike Exclusive mini. Deze gekocht naar aanleiding van de uitslag van de consumentenbond. wat ik niet begrijp.HELAAS! De bandjes ( die hard zijn ) snijden al na 5 min in de nek van myn kindje na langere tijd tot bloedens toe. By de winkel geweest daar gaf men aan deze klacht vaker te krijgen. De winkel heeft ook namens bobike geen passende oplossing. Alleen de stoel ruilen voor een goedkopere versie met zachte bandjes kan. Een stoel die kleiner / minder luxe en geen stuurtje heeft ervoor terug. Daar heb ik niet voor gekozen.

Een juiste oplossing waarbij ik niet naar een minder luxe uitvoering ga zonder stuurtje voor myn kind. Iets waarbij mijn kindje niet haar jas aan moet met de warmte alleen om haar nekje te beschermen. Mocht dit onmogelijk zijn lijkt een compensatie my op zijn plek aangezien dit my 80 euro heeft gekocht en ik er zo totaal geen plezier van ervaart.

Wij vinden dat Bobike hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bobike?