Klacht Bobike: Slechte klantenservice bij een klacht van een zitje dat door midden is gebroken tijdens het fietsen.

Klachtnummer
# 272721
Gebruiker
Mendyth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee weken geleden heb ik contact met jullie gezocht via het formulier op de website van Bobike. Hier heb ik beschreven dat ons voorzitje van Bobike tijdens het fietsen door midden is gebroken. Het advies dat op jullie website staat om naar de dealer te gaan waar wij het zitje hebben gekocht is niet mogelijk. We hebben het zitje toen 3 jaar geleden bij de Halfords gekocht en die bestaat niet meer. We hebben niks raars met het zitje gedaan, dus het is raar dat deze zomaar doormidden is gebroken en ook gevaarlijk.

De oplossing

Erkenning voor probleem en onkostenvergoeding voor aanschaf van een nieuw zitje.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bobike hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties