Klacht Bobshop.nl: +21 dagen wachten en slechte klantenservice

ontevreden gebruiker

Op 8/12 heb ik een accuboormachine besteld. Omdat dit product niet werd geleverd heb ik op 13/12, 15/12 en 19/12 via e-mail contact opgenomen. Telkens werd beloofd dat de transporteur het product retourneerde naar Bobshop (reden onbekend) en dat men opnieuw contact op zou nemen als het gearriveerd was.
Op 23/12 heb ik telefonisch contact opgenomen en men vertelde me dat het product 'toevallig' die dag was gearriveerd. Er werd beloofd om het alsnog op te sturen.
Op 29/12 heb ik opnieuw contact opgenomen omdat het product nog altijd niet is gearriveerd. Men vertelde me dat het niet duidelijk of ik het product opnieuw wilde ontvangen. Men zal het product opnieuw zal verzenden.

Naast de laattijdige levering stoort me vooral de passieve, arrogante en semi-klantvriendelijke houding van de klantendienst. Ik heb bijvoorbeeld nog geen enkel excuus gehoord.

Na 21 dagen wachten heb ik mijn buik vol van Bobshop dat adverteert met de slogan 'Snel en professioneel geleverd'.

- Daadwerkelijke levering van product
- Proactieve houding
- Excuses (en geen halfslachtige omdat ik mijn klacht nu publiceer)

Bobshop.nl
    Geachte heer,Dank voor uw review. Excuses voor het ontstane ongemak. Uw bestelling is aangeboden aan Postnl en zal vrijdag bij u worden bezorgd.Met vriendelijke groeten,
    Team Bobshop

Ook een klacht indienen over Bobshop.nl?