Klacht Bobshop.nl: +21 dagen wachten en slechte klantenservice

Klachtnummer
# 90374
Gebruiker
ontevreden gebruiker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 8/12 heb ik een accuboormachine besteld. Omdat dit product niet werd geleverd heb ik op 13/12, 15/12 en 19/12 via e-mail contact opgenomen. Telkens werd beloofd dat de transporteur het product retourneerde naar Bobshop (reden onbekend) en dat men opnieuw contact op zou nemen als het gearriveerd was.
Op 23/12 heb ik telefonisch contact opgenomen en men vertelde me dat het product 'toevallig' die dag was gearriveerd. Er werd beloofd om het alsnog op te sturen.
Op 29/12 heb ik opnieuw contact opgenomen omdat het product nog altijd niet is gearriveerd. Men vertelde me dat het niet duidelijk of ik het product opnieuw wilde ontvangen. Men zal het product opnieuw zal verzenden.

Naast de laattijdige levering stoort me vooral de passieve, arrogante en semi-klantvriendelijke houding van de klantendienst. Ik heb bijvoorbeeld nog geen enkel excuus gehoord.

Na 21 dagen wachten heb ik mijn buik vol van Bobshop dat adverteert met de slogan 'Snel en professioneel geleverd'.

De oplossing

- Daadwerkelijke levering van product
- Proactieve houding
- Excuses (en geen halfslachtige omdat ik mijn klacht nu publiceer)

1 reactie

  1. Auteur
    Bobshop.nl
    Datum
    Geachte heer,Dank voor uw review. Excuses voor het ontstane ongemak. Uw bestelling is aangeboden aan Postnl en zal vrijdag bij u worden bezorgd.Met vriendelijke groeten,
    Team Bobshop

Ook een klacht indienen over Bobshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen