Klacht Bobshop.nl: defecte pc

Klachtnummer
# 105674
Gebruiker
Mutluluk2015
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pc aangeschaft bij bobshop.nl voor 385,93. Vanaf dag 1 deed hij raar bij opstarten. Na een paar weken startte hij helemaal niet meer op. Witte scherm met grote letters ERROR. Ik heb hiervan een melding gemaakt. Bobshop.nl zei dat ik het bij een DHL punt kon afgeven voor reparatie. Bagijnhof 2 heb ik het afgeleverd. Daarna heb ik niets meer gehoord. Bagijnhof zegt afgegeven te hebben aan DHL. DHL zegt te hebben afgeleverd bij reparatie. Reparatie zegt niets te hebben ontvangen. Ik word in een cirkel rondgeslingerd. Een advocaat wilde mij niet helpen, omdat belang onder 500 is.
Ik vind dat ik recht heb op een werkende pc, waarvoor ik heb betaald.
Hoop dat ik op deze manier word geholpen. Graag ook adviezen om terug aan mijn computer of geld kan komen.

De oplossing

Ik zou willen dat ik een computer ter waarde van 385,93 krijg of het geld dat ik heb betaald, zodat ik een nieuwe computer kan aanschaffen.

2 reacties

  1. Auteur
    Bobshop.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij vinden het vervelend te vernemen en willen graag uw klacht in behandeling nemen en ontvangen daarom graag uw verzendgegevens en e-mail contact hierover. Kunt u ons de gegevens mailen naar: webcare@bobshop.nl.Onze excuses voor de ontstane situatie.Met vriendelijke groet,
    Team Bobshop
  2. Auteur
    Mutluluk2015
    Datum
    Ik heb aankoop bon,
    Door bobshop.nl aangemaakte label,
    en Verzendingsbewijs opgestuurd via mail: hverliefd@hotmail.com.
    Hoop dat ik geholpen kan worden.

Ook een klacht indienen over Bobshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen