Klacht Bobshop.nl: Niet geleverde laptop

Klachtnummer
# 160551
Gebruiker
Reinder
Datum
1 reactie

Details

Klacht

op 25 februari heb ik een laptop besteld en tevens via idael betaald.
direct daarop kreeg ik een reactie waarin werd vermeld, dat de laptop niet
leverbaar is maar dat deze zou binnenkomen op 11 maart. Daarna kreeg ik een gedateerd op woensdag 9 maart waarin werd vermeld dat er nog steeds geen levering
kan plaatsvinden , maar de verwachte levering op 18 maart zou geschieden.Ik vind dit verdacht want onder normale omstandigheden vindt de levering binnen enkele dagen plaats. Ik voel dit als een soort oplichting sorry voor deze uitspraak,maar ik vreest het ergste dus geld weg.Hopelijk wilt u deze klacht in behandeling want er zijn meer gedupeerden heb ik de site vernomen .ik heb geprobeerd om hun te bellen maar
krijg geen contact.

Gewenste oplossing

Ik verlang mijn geld terug omdat niet aan de juiste voorwaarden is voldaan .Ik voel mij zwaar tekort gedaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Bobshop.nl
    Datum
    Geachte heer Angelier,

    Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het heel vervelend dat u het gevoel hebt gehad opgelicht te zijn. Dit is uiteraard niet aan de orde. Wij zien dat onze klantenservice u vandaag heeft gemaild over de status van de order en dat u ook al heeft gereageerd. De kwestie is gelukkig al opgelost. U mag altijd contact met ons opnemen per telefoon/chat/mail, dan kunnen wij volgende keer de onrust eerder wegnemen. Onze klantenservice zal nog contact met u opnemen.
    Mocht u eerder al vragen/opmerkingen hebben, dan mag u mailen naar: webcare@bobshop.nl

    Met vriendelijke groet,
    Team Bobshop.

Ook een klacht indienen over Bobshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen