Klacht Bobshop.nl: Niet geleverde laptop
Details
Klacht
op 25 februari heb ik een laptop besteld en tevens via idael betaald.direct daarop kreeg ik een reactie waarin werd vermeld, dat de laptop niet
leverbaar is maar dat deze zou binnenkomen op 11 maart. Daarna kreeg ik een gedateerd op woensdag 9 maart waarin werd vermeld dat er nog steeds geen levering
kan plaatsvinden , maar de verwachte levering op 18 maart zou geschieden.Ik vind dit verdacht want onder normale omstandigheden vindt de levering binnen enkele dagen plaats. Ik voel dit als een soort oplichting sorry voor deze uitspraak,maar ik vreest het ergste dus geld weg.Hopelijk wilt u deze klacht in behandeling want er zijn meer gedupeerden heb ik de site vernomen .ik heb geprobeerd om hun te bellen maar
krijg geen contact.
Gewenste oplossing
Ik verlang mijn geld terug omdat niet aan de juiste voorwaarden is voldaan .Ik voel mij zwaar tekort gedaan.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.