Klacht Bobshop.nl: Niet nakomen belofte levertijd/geen levering

Klachtnummer
# 33158
Gebruiker
P.C. Krom
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 3 augustus 2013 heb ik een Bosch opvouwbare werkbank gekocht bij Bobshop.nl.
Op 5 augustus 2013 heb ik via de e-mail bevestiging ontvangen dat Bobshop.nl mijn bestelling heeft overgedragen aan PostNL. "Zij zullen uw bestelling normaliter binnen 24 uur bij u bezorgen" staat er te lezen in de e-mail. Ik heb 2 maal telefonisch contact gehad met Bobshop.nl en ik heb op 16 augustus 2013 een e-mail verstuurd aan Bobshop.nl.
Helaas heeft dit niet geleid tot resultaat. Ik heb mijn bestelling nog steeds niet onvangen.
Track-and-trace van PostNL geeft aan dat het pakket in het postsorteercentrum is. Ik ben echter in de veronderstelling dat de leverancier verantwoordelijk is tot dat het pakketje door mij is ontvangen.
Het getuigt op z'n minst van een slechte nakoming van de beloftes die door het bedrijf gemaakt worden over de levertijd.

Gewenste oplossing

Levering van mijn bestelling op de eerste plaats. Op de tweede plaats een excuses voor de ontstane overlast. Doordat het ontbreken van de werkbank, zijn projecten die ik al gedaan had moeten nog niet doorgegaan.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bobshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen