Klacht Bobshop.nl: Niet nakomen van gemaakte afspraken !
Details
Klacht
Op 15-02-2016 een klacht gemeld aan Bobshop, hier op klachtencompas, antwoord gehad op 16-02-2016 van het bobshop team.dat ze het vervelend vonden dat mijn wasmachine niet goed werkt, en dat ze gaan overleggen of er een kleine coulance mogelijk is.
Vervolgens heb ik daar weer op gereageerd, en heb schriftelijke klacht ingediend met foto's.
Hierop kreeg ik op 18-02-2016 het antwoord, wij hebben u brief en fotos ontvangen en onze afdeling consumenten belangen heeft het in behandeling genomen.
En er zou gekeken worden of er nog een coulance mogelijk is.
Op 18-02-2016 kreeg ik een mail met de titel update van je bestelling ( bestel data wasmachine)
Goedemorgen, Wij hebben contact gezocht met Samsung over de wasmachine. Hierbij hebben wij foto's meegestuurd. Samsung zal uiterlijk vrijdag contact met u opnemen om de mogelijkheden hiervoor te bespreken. Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn, vernemen wij graag van u.
Samsung heeft niet gereageerd !!, klacht is niet opgelost.
Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat Bobshop hun beloofde afspraken na komt, er is 2 x gesproken over een coulance. Het enige wat ze doen is de klacht door schuiven.Ik wil graag mijn geld terug of gecompenseerd worden, ik zit hier al twee weken met een wasmachine die het niet doet !!!!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.