Klacht Bobshop.nl: Niet nakomen van gemaakte afspraken !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 155837
Gebruiker
Arina
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 15-02-2016 een klacht gemeld aan Bobshop, hier op klachtencompas, antwoord gehad op 16-02-2016 van het bobshop team.
dat ze het vervelend vonden dat mijn wasmachine niet goed werkt, en dat ze gaan overleggen of er een kleine coulance mogelijk is.
Vervolgens heb ik daar weer op gereageerd, en heb schriftelijke klacht ingediend met foto's.
Hierop kreeg ik op 18-02-2016 het antwoord, wij hebben u brief en fotos ontvangen en onze afdeling consumenten belangen heeft het in behandeling genomen.
En er zou gekeken worden of er nog een coulance mogelijk is.
Op 18-02-2016 kreeg ik een mail met de titel update van je bestelling ( bestel data wasmachine)
Goedemorgen, Wij hebben contact gezocht met Samsung over de wasmachine. Hierbij hebben wij foto's meegestuurd. Samsung zal uiterlijk vrijdag contact met u opnemen om de mogelijkheden hiervoor te bespreken. Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn, vernemen wij graag van u.
Samsung heeft niet gereageerd !!, klacht is niet opgelost.

Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat Bobshop hun beloofde afspraken na komt, er is 2 x gesproken over een coulance. Het enige wat ze doen is de klacht door schuiven.
Ik wil graag mijn geld terug of gecompenseerd worden, ik zit hier al twee weken met een wasmachine die het niet doet !!!!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Bobshop.nl
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Wij nemen direct contact op met Samsung. Heel vervelend dat zij geen contact met u hebben opgenomen. Wij proberen voor u te bemiddelen, gezien het apparaat van 2011 is en niet meer onder de fabrieksgarantie valt. Dit neemt echter wat meer tijd in beslag, dan een garantie defect.
    Uiteraard nemen wij z.s.m weer contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Team Bobshop.
  2. Auteur
    Arina
    Datum
    helaas heeft bobshop niet samen gekeken met Samsung of ik een nieuwe wasmachine kreeg, er is ook geen reparatie aangeboden.
    feit is dus dat ik geen wasmachine heb.
    je krijgt 59,80 en daar moet je het mee doen.
    dus een min score is mijn ogen wat ze verdienen, want mijn wasmachine die ik betaald heb is zomaar gehaald, en ik zit zonder.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bobshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen