Opgelost door Bobshop.nl: Omruiling wielershirt met bijbetaling, krijg shirt niet toegestuurd.
Details
De klacht
Ik heb bij Bobshop.nl een wielertenue gekocht van Belkin. De omschrijving van het shirt op de site kwam niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb dit gemeld via de infomail van dit bedrijf. Zij bevestigde dit en ik kreeg enkele opties aangeboden. Ik heb gekozen voor omruiling voor het duurdere shirt met bijbetaling. Ik heb toen gevraagd aan degene van het infomailadres of ik het bedrag moest overmaken -/- de verzendosten. Zij mailde mij toen dat ik het verschil van de shirts moest bij betalen en dat bij verzending ik de verzendkosten terug betaald zou krijgen. Ik heb toen betaald aan op het banknummer waar de idealbetaling ook op is gedaan. Nu kunnen ze de betaling niet vinden en tot op heden heb ik na veel mailverkeer nog steeds niks toegestuurd gekregen terwijl ik het bewijs van betaling al meerdere keren naar hum heb toegemaild.De oplossing
Ik wil het shirt gewoon opgestuurd krijgen en terugbetaling van de verzendkosten zoals is afgesproken. Ik zit nu met een broek waar ik niks mee kan doen omdat de set niet compleet is.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.