Opgelost door Bobshop.nl: Omruiling wielershirt met bijbetaling, krijg shirt niet toegestuurd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60344
Gebruiker
petsan.pb@gmail.com
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Bobshop.nl een wielertenue gekocht van Belkin. De omschrijving van het shirt op de site kwam niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb dit gemeld via de infomail van dit bedrijf. Zij bevestigde dit en ik kreeg enkele opties aangeboden. Ik heb gekozen voor omruiling voor het duurdere shirt met bijbetaling. Ik heb toen gevraagd aan degene van het infomailadres of ik het bedrag moest overmaken -/- de verzendosten. Zij mailde mij toen dat ik het verschil van de shirts moest bij betalen en dat bij verzending ik de verzendkosten terug betaald zou krijgen. Ik heb toen betaald aan op het banknummer waar de idealbetaling ook op is gedaan. Nu kunnen ze de betaling niet vinden en tot op heden heb ik na veel mailverkeer nog steeds niks toegestuurd gekregen terwijl ik het bewijs van betaling al meerdere keren naar hum heb toegemaild.

De oplossing

Ik wil het shirt gewoon opgestuurd krijgen en terugbetaling van de verzendkosten zoals is afgesproken. Ik zit nu met een broek waar ik niks mee kan doen omdat de set niet compleet is.

4 reacties

  1. Auteur
    Bobshop.nl
    Datum
    Geachte heer,U plaatst wederom onze website naam. Wij zijn een elektronica bedrijf. De site waarvoor uw review bedoeld heet : Bobshop.DE
    Gaarne uw review te willen aanpassen conform ons telefonisch onderhoud.
    Met vriendelijke groeten,
    Team Bobshop.nl
  2. Auteur
    petsan.pb@gmail.com
    Datum
    Ik heb duidelijk Bobshop.de ingegeven. Dat klachtencompas wederom bij u terecht komt, daar kan ik niks aan doen.
  3. Auteur
    Bobshop.nl
    Datum
    Dank voor uw reactie echter bovenaan uw tekst staat NL geschreven.Met vriendelijke groeten.Team BobshopNL
  4. Auteur
    petsan.pb@gmail.com
    Datum
    Misschien betreft dit nog de eerste melding. Ik heb na uw reactie een nieuwe aangemaakt en toch echt Bobshop.de ingegeven. Hier werd aangegeven dat deze nog niet bekend was en dat ze met het bedrijf contact zouden zoeken om hieraan mee te doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
petsan.pb@gmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bobshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen