Klacht Bobshop.nl: ondeugdelijk wasmachine, en afhandeling klacht
Details
Klacht
Tijdens een normale wasbeurt van mijn wasmachine begon deze van uit het niets een behoorlijk lawaai te maken. Zodanig dat ik het wasproces heb moeten stopzetten.
omdat ik mijn wasmachine moet kunnen gebruiken heb ik iemand de wasmachine na laten kijken ( door een monteur).
Deze vond na nader onderzoek dat de trommelkruis was afgebroken.
Vervolgens telefonische contact gehad met medewerker van Bobshop om de klacht voor te leggen. Medewerker vertelde mij vervolgens dat mijn wasmachine die ik 4 jaar geleden had gekocht een zodanige prijs had dat er volgens "de lijst"op deze wasmachine maar een levensduur van 3 jaar gegeven werd.
Ik heb aangegeven dat als u "de lijst"hanteert je moet vermelden bij het artikel dat volgens "de lijst"dit toestel maar 3 jaar mee gaat. Hier moest ik het mee doen en er is totaal niet meegedacht naar een oplossing.
Ik heb dus gewoon een ondeugdelijk toestel gekregen.
Ik leef van een WIA en kan GEEN nieuwe wasmachine kopen. Waardoor ik nu zonder zit.
Gewenste oplossing
Wat ik wens van het bedrijf dat het mee kijkt naar een oplossing, het zei een trommelkruis voor deze wasmachine ! als deze nog te leveren zijn.Mocht dit niet het geval zijn , dan zou ik graag gecompenseerd willen worden, of geld terug.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.