Klacht Bobshop.nl: ondeugdelijk wasmachine, en afhandeling klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 154765
Gebruiker
Arina
Datum
4 reacties

Details

De klacht


Tijdens een normale wasbeurt van mijn wasmachine begon deze van uit het niets een behoorlijk lawaai te maken. Zodanig dat ik het wasproces heb moeten stopzetten.
omdat ik mijn wasmachine moet kunnen gebruiken heb ik iemand de wasmachine na laten kijken ( door een monteur).
Deze vond na nader onderzoek dat de trommelkruis was afgebroken.
Vervolgens telefonische contact gehad met medewerker van Bobshop om de klacht voor te leggen. Medewerker vertelde mij vervolgens dat mijn wasmachine die ik 4 jaar geleden had gekocht een zodanige prijs had dat er volgens "de lijst"op deze wasmachine maar een levensduur van 3 jaar gegeven werd.
Ik heb aangegeven dat als u "de lijst"hanteert je moet vermelden bij het artikel dat volgens "de lijst"dit toestel maar 3 jaar mee gaat. Hier moest ik het mee doen en er is totaal niet meegedacht naar een oplossing.
Ik heb dus gewoon een ondeugdelijk toestel gekregen.
Ik leef van een WIA en kan GEEN nieuwe wasmachine kopen. Waardoor ik nu zonder zit.

De oplossing

Wat ik wens van het bedrijf dat het mee kijkt naar een oplossing, het zei een trommelkruis voor deze wasmachine ! als deze nog te leveren zijn.
Mocht dit niet het geval zijn , dan zou ik graag gecompenseerd willen worden, of geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Bobshop.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Kemkes,

    Dank voor uw review. Wij begrijpen dat het vervelend is als een apparaat niet meer goed werkt. Wij gaan overleggen met onze klantenservice of er nog een kleine coulance mogelijk is. Zij zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Team Bobshop.
  2. Auteur
    Arina
    Datum
    ik wil even reageren op de reactie van de bobshop team, er word vermeld dat men het vervelend vind dat het toestel niet meer goed werkt. Mijn reactie op deze is, de wasmachine doet niets meer ! en kan niet meer gebruikt worden door het afbreken van de trommelkruis. ik kan dus sinds het gebeuren niet meer wassen ! graag zo spoedig mogelijk contact, want elke dag zonder wasmachine is er 1 dag te veel.
  3. Auteur
    Bobshop.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Kemkes,

    Wij hebben uw brief en foto's ontvangen, waarvoor hartelijk dank.
    Onze afdeling consumentenbelangen heeft deze in behandeling genomen. Wij gaan kijken of er wellicht nog een coulance mogelijk is.
    Zodra er meer bekend is, gaan wij u per mail informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Team Bobshop.
  4. Auteur
    Arina
    Datum
    De klacht is niet afgehandeld !! bobshop zegt het 1 en doet het ander. ik ben nog net zo ver als in het begin van de melding.
    zit nog steeds met een ondeugdelijk apparaat, die niet werkt en een oplossing word er niet aangedragen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?