Klacht Bobshop.nl: Panasonic broodbakmachine defect in garantieperiode, garantieclaim afgewezen en hoge rekening voor de onderzoekskosten ontvangen
Details
Klacht
Via Bopshop heb ik een broodbakmachine aangeschaft. Na 1,5 jaar normaal gebruik, zit er speling op de as van de bakvorm waardoor vloeistoffen door de bakvorm in de machine lekken. Naar mijn mening mag dit gezien de leeftijd van het apparaat nu nog niet voorkomen! vandaar mijn claim op de garantie. Via de selfservice van Bobshop heb ik de bakvorm opgestuurd naar reparatiebedrijf E-care. Nu krijgen we te horen dat de reparatie niet valt onder de garantie omdat het een gebruiksartikel betreft . De reparatiekosten bedragen €166,69 belachelijk bedrag want de machine heeft maar €143.00 gekost. Wanneer wij besluiten de machine niet te laten repareren moeten wij de onderzoekskosten van €59,23 betalen en krijgen wij het defecte bakblik retour. Wanneer wij niet binnen 4 weken de onderzoekskosten betalen wordt het bakblik vernietigd en moeten wij de onderzoekskosten alsnog betalen.Gewenste oplossing
Terugvordering van de onderzoekskosten €59,23 en een nieuw bakblik.Want je mag verwachten van een dure Panasonic broodbakmachine dat die na 1,5 jaar nog niet defect is!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.