Klacht Bochane: navigatie update

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 185882
Gebruiker
jj
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kocht in juli 2015 een auto van Bochane en de verkoper zei dat het navigatiesysteem bij gewerkt was.
Achteraf bleek dat het een versie was uit 2014 , dus er was geen udate gedaan.
Toen ik dat melde , kreeg ik een mail terug hoe ik dat zelf kon regelen, mij lijkt het dat zij gewoon hadden moeten doen wat ze beloofd hadden en een update verzorgen.
Jammer

De oplossing

Ik zou graag n dat Bochane alsnog mijn navigatie systeem wul updaten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bochane is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    jj
    Datum
    het bedrijf reageert gewoon niet, weinig klantvriendelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jj
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bochane?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen