Klacht Boda computers: Herhaalde problemen met laptop. Dealer en fabrikant verschuiven de verantwoordleijkheid.

Cate

Ik heb vanaf het begin problemen met mijn laptop. Vastgelopen toetsjes, het onbedoeld verspringen van de cursor terwijl ik aan het typen ben - en nu hapert het aansluitpunt voor de netspanning voor de 3e keer . De computerdealer, waar ik hem gekocht heb, vond steeds dat de problemen buiten de garantie vielen, waardoor ik de laptop intussen al wel 2x betaald heb. . . Nu ik onlangs weer bij hem aanklopte vanwege hetzelfde euvel, zei hij opeens dat ik de laptop "ook niet op de bank op schoot moest nemen, terwijl hij aan de oplader zit, maar alleen rustig op tafel moest laten staan". Want dáárdoor gaat het inwendig steeds stuk. Het zou dus mijn eigen schuld zijn. Hij zou dat zelfs "altijd tegen al zijn klanten" zeggen. Ik weet echter zeker dat hij mij dat nog nooit heeft gezegd, want dan zou ik dat zijn opgevolgd. De fabrikant neemt ook geen verantwoordelijkheid. Zij zeggen dat ik rechtstreeks bij hen had moeten komen. Nu de dealer zelf heeft gerepareerd, vervalt de garantie.

Ik wil een flinke compensatie (ca. € 250,=) vanwege geleden schade en gemaakte kosten, zodat ik een nieuw laptopje kan aanschaffen.
In nogmaals een reparatie of andere lapmiddelen heb ik geen vertrouwen meer.

Wij vinden dat Boda computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Boda computers?