Klacht Bodemdeals.nl: Bluetooth dongel

Klachtnummer
# 197488
Gebruiker
NHuyser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via google bij bodemdeals terecht gekomen voor een bluetooth dongel. Direct via ideal betaald (16 september 2016) maar later nog geen dongel. Ik had al gelezen dat bellen niet werkt omdat ze niet te bereiken zijn. Dus ik heb gemaild (1-11-2016) met het betalingsbewijs in de bijlage, dat ik of mijn geld terug wil of per direct de dongel wil ontvangen. Dit is ook alweer even geleden. Nog steeds geen reactie ontvangen.

De oplossing

Ik wil heel graag mijn geld terug. Het is niet een groot bedrag maar als dit stelselmatig gebeurd, levert het ze ongestraft veel geld op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bodemdeals.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bodemdeals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen