Klacht Bodum: Gevaarlijk lekkende thermosbeker en onbereikbare fabrikant

Klachtnummer
# 85450
Gebruiker
Van den Hall
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nieuwe thermosbeker lekt en deksel springt er spontaan vanaf waardoor heet water over handen stroomt.

Bodum reageert niet op mails en poging tot telefonisch contact eindigt in computerstem "mailbox niet beschikbaar"

De oplossing

Fatsoenlijke reactie Bodum en vervanging ondeugdelijk product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bodum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bodum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen